reklama

Nech brouka spát ....

Bombastická informácia. Vraj slovenskí zoológovia sa dostali medzi vedeckú elitu sveta vďaka úžasnému objavu. Kto by si myslel, že jednoznačne potvrdili alebo vyvrátili Darwinovu evolučnú teóriu vzniku a vývoja života na zemi, tak je na omyle. Oni totiž v Južnej Amerike objavili svietiaceho švába.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Šváb zasvietil našim vedeckým pracovníkom hlavne na lepšie časy. Zase si aktuálne potvrdili zmysluplnosť svojej aktivity a hlavne si zabezpečili prácu pre budúce obdobie. Zacestovali si (pravdepodobne nie za svoje) a teraz budú mesiace ba i roky pitvať, rozoberať a študovať švába i jeho reflektory zo všetkých uhlov a strán. A pospevovať si pritom známy refrén ...nech brouka žít...

Tiež pracovná náplň, hoci mne osobne uniká skutočný význam. Skôr mi svitlo, že napriek informácii, ktorá sa snažila tváriť ako extra špeciál výnimočná story, sa nič dôležité neudialo. Svet nebude o nič lepší, ani múdrejší, ani dokonalejší. Iba obohatený o nepodstatnú informáciu o jednom chrobákovi, ktorý, mimochodom, stihol už vyhynúť. Takže, o čom to bolo a je, páni vedci?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Iste, práve riskujem, že ma niekto nazve ignorantom, ktorý popiera akýkoľvek pokrok. Ale ja si myslím, že táto planéta by si mala akútne riešiť omnoho dôležitejšie veci - aids, epidémiu cukrovky, srdcovocievnych ochorení i rakoviny, ťažkú fyzickú prácu detí, genocídu národov, náboženskú neznášanlivosť, terorizmus, likvidáciu životného prostredia, hrozbu jadrového konfliktu, drogové kartely, stratu morálnych princípov v štýle života, hlad rovníkovej Afriky ..... Napríklad.

Alžbeta Slováková Spáčilová

Alžbeta Slováková Spáčilová

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som novinárka, nielen profesiou, ale aj srdcom. Kedysi som chcela zmeniť svet, dnes sa snažím aspoň komentovať a hľadať súvislosti javov v spoločnosti, ktoré ma nenechávajú ľahostajnou. Pracovala som vo viacerých novinách i časopisoch, v posledných rokoch som však prišla na chuť internetu. Oceňujem najmä operatívnosť tvorby v tomto médiu a rýchlosť šírenia informácie, čo plne využívam pri práci na mojom web magazíne Doma a Rada. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu